Tilaa kätevästi kotisohvalta! Soita puhelinmyyntiimme: 0201 211222

Usein kysytyt kysymykset - vanha

VERKKOKAUPPA

Miten tilaan verkkokaupasta?

1. Valitse tuotteet

Etsi haluamasi tuotteet selaamalla verkkokaupan tarjontaa tuotevalikoiden tai hakujen kautta. Tee mahdolliset lisävalinnat, esim. kankaan ja värin osalta. Sinun ei tarvitse murehtia toimituksen kustannuksista, sillä tarjoamme kaikille tuotteillemme ilmaisen toimituksen Suomessa kaupunkialueella.
 

2. Ostoskori

Klikkaamalla ”Ostoskori” -painiketta näet valitsemasi tuotteet tarkemmin ja pääset vaihtamaan tai poistamaan tuotteita.
 

3. Kassa

Ostoskorista voit jatkaa kassalle maksaaksesi tilauksen. Syötä yhteystietosi, niin pääset valitsemaan haluamasi toimitustavan ja sen jälkeen maksutavan. Klikkaa ”Siirry vahvistamaan tilaus” ja anna mahdolliset huomioitavat lisätiedot. Hyväksy ehdot ja klikkaa ”Vahvista ja maksa tilaus”. Siirryt valitsemasi maksupalveluntarjoajan palveluun. Finnlandia ei tallenna korttitietojasi järjestelmiinsä.

4. Maksutapahtuma

Katso ajantasainen maksutapalistaus ja tarkemmat tiedot täältä.
Maksettuasi tilauksen maksupalveluntarjoajan kautta, palaat takaisin Finnlandian verkkokauppaan. Tilauksesi on nyt valmis. Saat heti tilauksen jälkeen sähköpostiisi Kiitos tilauksestasi -viestin.

5. Tilausvahvistus

Kun tilauksesi on käsitelty, saat tilausvahvistuksen vielä sähköpostiisi.

Paljonko toimituskulut ovat?

 Toimituskulut riippuvat tuotteesta ja halutusta toimitustavasta. Klikkaa tuotekortilla ”Toimitusmaksu alkaen", niin näet ko. yksittäisen tuotteen toimituskulut postinumeroalueellesi.

 
En saanut luvattua alennusta verkkokaupassa. Miten toimin?
Mikäli tuotteen hinta ei täsmää luvattuun, ota yhteys asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@finnlandia.com.

Miten voin seurata toimituksen kulkua?
Noutotilaukset: Kun tilaus on noudettavissa, saat tekstiviestillä ilmoituksen.

Muut toimitustavat: Kun tilaus on lähetetty varastolta, saat sähköpostitse koodin, jolla voit seurata lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon palveluissa.

Miten voin muuttaa tilaustani jälkeenpäin?
Mikäli kyseessä on varastoitava tuote ja tilausta ei ole vielä ehditty ottaa varastolla käsittelyyn, voi siihen pääsääntöisesti tehdä vielä muutoksia. Jos tilaamasi tuote valmistetaan tehtaalla juuri sinun valintojesi mukaan, tilaus voidaan peruuttaa/muuttaa ennen kuin valmistus on aloitettu. 
Mikäli siis haluat muuttaa tilaustasi, ole pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@finnlandia.com.

Haluan tilata yrityksen tai yhteisön nimissä - miten toimin?
Yritykset ja yhteisöt voivat tehdä tilauksen sähköpostitse osoitteeseen 

asiakaspalvelu@finnlandia.com.
Tarvittavat tiedot:
        • Yrityksen nimi
        • Yhteyshenkilön yhteystiedot
        • Laskutus- ja toimitusosoite
        • Y-tunnus
        • Tilattavat tuotteet ja kappalemäärä

Voinko tilata Ahvenanmaalle/saaristoon?
Logistiikkakumppanimme toimittaa kotijakelut vain Manner-Suomeen, mutta postipaketit toimitetaan Postin kautta myös Ahvenanmaalle. Jakelut saaristoon vain lauttarantaan asti.

Miten voin vaihtaa, palauttaa tai tehdä reklamaation?
Löydät tarkat tiedot vaihdoista ja palautuksista täältä.
Kaikissa reklamaatioihin liittyvissä asioissa pyydämme käsittelyä nopeuttaaksemme käyttämään yhteydenottolomaketta. Jotta asia saadaan ratkaistua mahdollisimman nopeasti, pyydämme liittämään mukaan kuvat vaurioista sekä kuljetusvaurioissa myös kuvan rahtikirjasta.

MYYMÄLÄT

Mistä saan tietää, onko tiettyä tuotetta myymälässä lähelläni?
Toistaiseksi saat tiedon vain asiakaspalvelumme kautta tai olemalla yhteydessä suoraan ko. myymälään. Voit myös lähettää asiakaspalveluumme kysymyksen tuotekortilla olevan “Kysy tästä tuotteesta” -toiminnon kautta. Pyrimme vastaamaan kyselyysi 2h kuluessa.

Milloin saan tilaamani tuotteet?
Kauppasopimukseen on merkitty arvioitu toimitusaika, jonka puitteissa tilaus pyritään toimittamaan. Mikäli toimitus on viivästynyt useammalla arkipäivällä, suosittelemme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeella toimipaikkaan, josta tuotteen olette ostaneet.

Miten voin seurata tilauksen/toimituksen kulkua?
Noutotilaukset: Kun tilaus on noudettavissa, saat tekstiviestillä ilmoituksen.

Kotijakelut: Voit seurata tilauksen etenemistä M-alkuisella kauppasopimusnumerolla Postin sivuilla.

Muut toimitustavat: Kun tilaus on lähetetty varastolta, saat sähköpostitse koodin, jolla voit seurata lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon palveluissa.

Miten voin muuttaa tilaustani jälkeenpäin?
Mikäli kyseessä on varastoitava tuote ja tilausta ei ole vielä ehditty ottaa varastolla käsittelyyn, voi siihen pääsääntöisesti tehdä vielä muutoksia. Jos tilaamasi tuote valmistetaan tehtaalla juuri sinun valintojesi mukaan, tilaus voidaan peruuttaa/muuttaa ennen kuin valmistus on aloitettu. 

Miten voin tehdä reklamaation?
Kaikissa reklamaatioihin liittyvissä asioissa pyydämme käsittelyä nopeuttaaksemme käyttämään yhteydenottolomaketta. Nopean käsittelyn takaamiseksi pyydämme liittämään mukaan kuvat vaurioista sekä kuljetusvaurioissa myös kuvan rahtikirjasta.

Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?
Asiakaspalveluumme saat puhelimitse yhteyden numerosta 0201 211 200.
Sähköpostilla asiakaspalvelumme tavoittaa osoitteesta asiakaspalvelu@finnlandia.com.

TUOTTEET 

Mallisto ja vastuullisuus
Finnlandian mallistosta löytyy ratkaisut erilaisiin tarpeisiin ja elämänvaiheisiin. Löydät meiltä helposti tuotteet niin lapsiperheille, kotieläin talouksiin, innokkaalle sisustajalle tai vaikka ihan vaan Matti Meikäläiselle. 

Laaja valikoimamme koostuu pääasiassa trendikkäistä Skandinaavisista toimittajista, Neiser, Delux, Hjort Knudsen, Pohjanmaan Kaluste vain muutamia mainitaksemme.

Finnlandia ottaa aina uuden tuotteen hankinnassa huomioon materiaalien alkuperän sekä haluaa aina toimia vastuullisena maahantuojana ja jälleenmyyjänä. Suosimme mallistossa luonnonmateriaaleja, mikä on paitsi esteettinen myös eettisesti kestävä valinta. Kestävien arvojen lisäksi luonnonmateriaalien etuja ovat käyttömukavuus, hengittävyys, allergiaystävällisyys sekä tuotteiden tuntuma.

Takuu
    Yleistakuu kaikille tuotteille kotikäytössä on kaksi vuotta. Useat valmistajamme myöntävät tuotteilleen jopa 25 vuoden rajoitetun takuun.
      Tuotetiedot
        Jos tuotteemme tuotetiedoista puuttuu jotakin oleellista tietoa, voit mainita siitä yhteydenottolomakkeen kautta, niin hoidamme asian kuntoon.


        MITEN HENKILÖTIETOJANI KÄSITELLÄÄN?

          Finnlandian henkilötietojen käsittelystä saat lisätietoa tietosuojasivultamme.


          TYÖPAIKAT

            Finnlandiassa on hyvä tekemisen meininki ja mahtava yhteen hiileen puhaltava työporukka. Aika-ajoin mekin etsimme vahvistuksia reippaaseen joukkoomme.
              Tiettyyn työtehtävään hakiessasi käytä aina työpaikkailmoituksessa mainittua yhteystietoa. Jos olet muuten vain kiinnostunut työskentelemään Finnlandiassa, voit myös lähettää meille avoimen työhakemuksen ja ansioluettelosi osoitteeseen rekry@finnlandia.com. Käymme hakemuksia läpi aina, kun uusia paikkoja tulee hakuun ja puhelin saattaa hyvinkin pirahtaa. Hakemuksia säilytetään maksimissaan vuoden ajan, minkä jälkeen ne poistetaan tietosuojakäytäntöjemme mukaisesti.

                Usein kysytyt kysymykset - vanha

                VERKKOKAUPPA

                Miten tilaan verkkokaupasta?

                1. Valitse tuotteet

                Etsi haluamasi tuotteet selaamalla verkkokaupan tarjontaa tuotevalikoiden tai hakujen kautta. Tee mahdolliset lisävalinnat, esim. kankaan ja värin osalta. Sinun ei tarvitse murehtia toimituksen kustannuksista, sillä tarjoamme kaikille tuotteillemme ilmaisen toimituksen Suomessa kaupunkialueella.
                 

                2. Ostoskori

                Klikkaamalla ”Ostoskori” -painiketta näet valitsemasi tuotteet tarkemmin ja pääset vaihtamaan tai poistamaan tuotteita.
                 

                3. Kassa

                Ostoskorista voit jatkaa kassalle maksaaksesi tilauksen. Syötä yhteystietosi, niin pääset valitsemaan haluamasi toimitustavan ja sen jälkeen maksutavan. Klikkaa ”Siirry vahvistamaan tilaus” ja anna mahdolliset huomioitavat lisätiedot. Hyväksy ehdot ja klikkaa ”Vahvista ja maksa tilaus”. Siirryt valitsemasi maksupalveluntarjoajan palveluun. Finnlandia ei tallenna korttitietojasi järjestelmiinsä.

                4. Maksutapahtuma

                Katso ajantasainen maksutapalistaus ja tarkemmat tiedot täältä.
                Maksettuasi tilauksen maksupalveluntarjoajan kautta, palaat takaisin Finnlandian verkkokauppaan. Tilauksesi on nyt valmis. Saat heti tilauksen jälkeen sähköpostiisi Kiitos tilauksestasi -viestin.

                5. Tilausvahvistus

                Kun tilauksesi on käsitelty, saat tilausvahvistuksen vielä sähköpostiisi.

                Paljonko toimituskulut ovat?

                 Toimituskulut riippuvat tuotteesta ja halutusta toimitustavasta. Klikkaa tuotekortilla ”Toimitusmaksu alkaen", niin näet ko. yksittäisen tuotteen toimituskulut postinumeroalueellesi.

                 
                En saanut luvattua alennusta verkkokaupassa. Miten toimin?
                Mikäli tuotteen hinta ei täsmää luvattuun, ota yhteys asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@finnlandia.com.

                Miten voin seurata toimituksen kulkua?
                Noutotilaukset: Kun tilaus on noudettavissa, saat tekstiviestillä ilmoituksen.

                Muut toimitustavat: Kun tilaus on lähetetty varastolta, saat sähköpostitse koodin, jolla voit seurata lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon palveluissa.

                Miten voin muuttaa tilaustani jälkeenpäin?
                Mikäli kyseessä on varastoitava tuote ja tilausta ei ole vielä ehditty ottaa varastolla käsittelyyn, voi siihen pääsääntöisesti tehdä vielä muutoksia. Jos tilaamasi tuote valmistetaan tehtaalla juuri sinun valintojesi mukaan, tilaus voidaan peruuttaa/muuttaa ennen kuin valmistus on aloitettu. 
                Mikäli siis haluat muuttaa tilaustasi, ole pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@finnlandia.com.

                Haluan tilata yrityksen tai yhteisön nimissä - miten toimin?
                Yritykset ja yhteisöt voivat tehdä tilauksen sähköpostitse osoitteeseen 

                asiakaspalvelu@finnlandia.com.
                Tarvittavat tiedot:
                      • Yrityksen nimi
                      • Yhteyshenkilön yhteystiedot
                      • Laskutus- ja toimitusosoite
                      • Y-tunnus
                      • Tilattavat tuotteet ja kappalemäärä

                Voinko tilata Ahvenanmaalle/saaristoon?
                Logistiikkakumppanimme toimittaa kotijakelut vain Manner-Suomeen, mutta postipaketit toimitetaan Postin kautta myös Ahvenanmaalle. Jakelut saaristoon vain lauttarantaan asti.

                Miten voin vaihtaa, palauttaa tai tehdä reklamaation?
                Löydät tarkat tiedot vaihdoista ja palautuksista täältä.
                Kaikissa reklamaatioihin liittyvissä asioissa pyydämme käsittelyä nopeuttaaksemme käyttämään yhteydenottolomaketta. Jotta asia saadaan ratkaistua mahdollisimman nopeasti, pyydämme liittämään mukaan kuvat vaurioista sekä kuljetusvaurioissa myös kuvan rahtikirjasta.

                MYYMÄLÄT

                Mistä saan tietää, onko tiettyä tuotetta myymälässä lähelläni?
                Toistaiseksi saat tiedon vain asiakaspalvelumme kautta tai olemalla yhteydessä suoraan ko. myymälään. Voit myös lähettää asiakaspalveluumme kysymyksen tuotekortilla olevan “Kysy tästä tuotteesta” -toiminnon kautta. Pyrimme vastaamaan kyselyysi 2h kuluessa.

                Milloin saan tilaamani tuotteet?
                Kauppasopimukseen on merkitty arvioitu toimitusaika, jonka puitteissa tilaus pyritään toimittamaan. Mikäli toimitus on viivästynyt useammalla arkipäivällä, suosittelemme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeella toimipaikkaan, josta tuotteen olette ostaneet.

                Miten voin seurata tilauksen/toimituksen kulkua?
                Noutotilaukset: Kun tilaus on noudettavissa, saat tekstiviestillä ilmoituksen.

                Kotijakelut: Voit seurata tilauksen etenemistä M-alkuisella kauppasopimusnumerolla Postin sivuilla.

                Muut toimitustavat: Kun tilaus on lähetetty varastolta, saat sähköpostitse koodin, jolla voit seurata lähetyksen kulkua Postin tai Matkahuollon palveluissa.

                Miten voin muuttaa tilaustani jälkeenpäin?
                Mikäli kyseessä on varastoitava tuote ja tilausta ei ole vielä ehditty ottaa varastolla käsittelyyn, voi siihen pääsääntöisesti tehdä vielä muutoksia. Jos tilaamasi tuote valmistetaan tehtaalla juuri sinun valintojesi mukaan, tilaus voidaan peruuttaa/muuttaa ennen kuin valmistus on aloitettu. 

                Miten voin tehdä reklamaation?
                Kaikissa reklamaatioihin liittyvissä asioissa pyydämme käsittelyä nopeuttaaksemme käyttämään yhteydenottolomaketta. Nopean käsittelyn takaamiseksi pyydämme liittämään mukaan kuvat vaurioista sekä kuljetusvaurioissa myös kuvan rahtikirjasta.

                Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?
                Asiakaspalveluumme saat puhelimitse yhteyden numerosta 0201 211 200.
                Sähköpostilla asiakaspalvelumme tavoittaa osoitteesta asiakaspalvelu@finnlandia.com.

                TUOTTEET 

                Mallisto ja vastuullisuus
                Finnlandian mallistosta löytyy ratkaisut erilaisiin tarpeisiin ja elämänvaiheisiin. Löydät meiltä helposti tuotteet niin lapsiperheille, kotieläin talouksiin, innokkaalle sisustajalle tai vaikka ihan vaan Matti Meikäläiselle. 

                Laaja valikoimamme koostuu pääasiassa trendikkäistä Skandinaavisista toimittajista, Neiser, Delux, Hjort Knudsen, Pohjanmaan Kaluste vain muutamia mainitaksemme.

                Finnlandia ottaa aina uuden tuotteen hankinnassa huomioon materiaalien alkuperän sekä haluaa aina toimia vastuullisena maahantuojana ja jälleenmyyjänä. Suosimme mallistossa luonnonmateriaaleja, mikä on paitsi esteettinen myös eettisesti kestävä valinta. Kestävien arvojen lisäksi luonnonmateriaalien etuja ovat käyttömukavuus, hengittävyys, allergiaystävällisyys sekä tuotteiden tuntuma.

                Takuu
                  Yleistakuu kaikille tuotteille kotikäytössä on kaksi vuotta. Useat valmistajamme myöntävät tuotteilleen jopa 25 vuoden rajoitetun takuun.
                    Tuotetiedot
                      Jos tuotteemme tuotetiedoista puuttuu jotakin oleellista tietoa, voit mainita siitä yhteydenottolomakkeen kautta, niin hoidamme asian kuntoon.


                      MITEN HENKILÖTIETOJANI KÄSITELLÄÄN?

                        Finnlandian henkilötietojen käsittelystä saat lisätietoa tietosuojasivultamme.


                        TYÖPAIKAT

                          Finnlandiassa on hyvä tekemisen meininki ja mahtava yhteen hiileen puhaltava työporukka. Aika-ajoin mekin etsimme vahvistuksia reippaaseen joukkoomme.
                            Tiettyyn työtehtävään hakiessasi käytä aina työpaikkailmoituksessa mainittua yhteystietoa. Jos olet muuten vain kiinnostunut työskentelemään Finnlandiassa, voit myös lähettää meille avoimen työhakemuksen ja ansioluettelosi osoitteeseen rekry@finnlandia.com. Käymme hakemuksia läpi aina, kun uusia paikkoja tulee hakuun ja puhelin saattaa hyvinkin pirahtaa. Hakemuksia säilytetään maksimissaan vuoden ajan, minkä jälkeen ne poistetaan tietosuojakäytäntöjemme mukaisesti.
                              TAKAISIN YLÖS