Puhelintilaukset:
0201 211222 klo 11-19

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 31.12.2021 alkaen.

 

VERKKOKAUPPA JA TILAAMINEN

Finnlandia.fi -verkkokauppa on Maskun Kalustetalo Oy:n (0583816-0) ylläpitämä verkkokauppa.

 

ASIAKAS

Finnlandia myy tuotteita ja palveluita kuluttaja-asiakkaille. Finnlandia.fi -verkkokaupassa noudatetaan kuluttajasuojalain 6. luvun etäkauppalakia.

Asiakkaan velvollisuutena on tilausta tehdessään luovuttaa sellaiset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen tilauksen ja tilausasiakirjojen toimittamista varten. Toimitusaika-arviot annetaan Finnlandian varastotilanteen ja maahantuojien antaminen tilausaika-arvioiden perusteella. Finnlandia ei ole vastuussa ennalta-arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä, mutta on velvollinen ilmoittamaan näistä asiakkaalle ensi tilassa.

 

HINNAT, TAKUU JA TUOTTEET

Finnlandia.fi -verkkokaupan hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron (24 %). Tuotteiden takuu määräytyy tuotteen valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Tuotehintoja ja toimitus- ja asennushintoja päivitetään säännöllisin väliajoin verkkokaupassamme. Varaamme oikeuden myös teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen ja tuotetietojen korjauksiin / tarkistuksiin.

Peruutuksen yhteydessä aiheutuvat logistiset kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Kunkin tuotteen toimitusvaihtoehdot ovat nähtävillä tuotekortissa. Tuotteen lopulliset toimituskulut määräytyvät ostoskorissa postinumeroperusteisesti.

Varaamme oikeuden toimittaa tarjoustuotteita 1 kpl/asiakas. Varaamme myös oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut hintavirhe (esim. tuotteella ei ole hintaa lainkaan), tai jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla (tilanteita aiheutuu satunnaisesti hakukoneiden säilöessä vanhoja tuotetietoja muistiinsa). Halutessanne lisätietoja verkkokauppamme toimitusehdoista, voitte vapaasti olla yhteydessä meihin. Varaamme oikeuden olla toimittamatta tuotteita jälleenmyyjälle.
 

MAKSUTAVAT- MAKSA KUTEN HALUAT

Finnlandia.fi -verkkokaupassa voit maksaa haluamallasi maksutavalla, verkkopankkitunnuksilla, Debit- ja Credit-korteilla, laskussa tai ottaa rahoitus hankinnallesi. Voit tehdä haluamasi maksutapavalinnan, kun olet kerännyt kaikki tarvitsemasi tuotteet ostoskoriin.  Kaikki käytettävissä olevat maksutavat ovat suojattuja ja turvallisia käyttää. Rahoituksella saat ostoksillesi sinulle sopivan määrän maksuaikaa.

 

VERKKOPANKKIMAKSU

Verkkokaupassamme voit maksaa seuraavilla verkkopankkitunnuksilla: LähiTapiola, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, Danske Bank, Osuuspankki, Nordea, Pop Pankki ja Handelsbanken. Debit-korttiostoksen varmistus tapahtuu luottokorttiyhtiön turvatulla palvelimella. Finnlandia ei taltioi asiakkaiden luottokorttinumeroita palveluunsa. 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

 

KORTTIMAKSU

Finnlandia.fi -verkkokaupassa voit maksaa Visa, Visa Electron ja MasterCard -korteilla. Luottokorttiostoksen varmistus tapahtuu luottokorttiyhtiön turvatulla palvelimella. Finnlandia ei taltioi asiakkaiden luottokorttinumeroita palveluunsa. Luottokorttimaksun yhteydessä pakollisia tietoja ovat luottokortin numero, tarkistenumero ja voimassaoloaika.

Visa ja Mastercard -korteissa tarkistenumero on numerosarjan kolme (3) viimeistä numeroa kortin kääntöpuolelta. Debit-korteissa tarkistenumero löytyy yleensä kortin kääntöpuolelta debetkorttinumeron jälkeen.

Käsittelyn nopeuttamiseksi luottokorttia veloitetaan heti tilauksen yhteydessä.

 

FINNLANDIA LASKU JA ERÄMAKSU

Joustoa maksuaikaan Finnlandia laskulla tai verkkoerämaksulla

Finnlandia lasku ja verkkoerämaksu antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Voit maksaa ostoksesi kerralla laskulla tai valita kertaluoton, jossa valitset sinulle parhaiten sopivan maksuajan ja kuukausierät. Maksuerä- tai kertalasku lähetetään tilausta seuraavana pankkipäivänä. Laskulla on aina kiinteä 45 päivän maksuaika tilaushetkestä

Finnlandia laskulla maksuaikaa

Finnlandia laskulla saat 14 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi, joten voit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen maksamista. Maksutapa on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma on 20 - 3000 euroa.

Maksaaksesi Finnlandia laskulla tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi. Jos haluat maksaa laskun sinulle paremmin sopivalla maksuajalla, voit tehdä erämaksusopimuksen osoitteessa bill.collectorpayments.fi. Sen jälkeen maksat saamallasi laskulla vain erämaksusopimuksen mukaisen ensimmäisen kuukausierän. Saat laskusi mukana lisää tietoa erämaksusta.

Finnlandia verkkoerämaksulla tasoitusta talouteen

Finnlandia verkkoerämaksu on kätevä tapa jakaa ostoksen vaikutusta talouteesi useammalle kuukaudelle. Tällöin valitset ostoksen yhteydessä sinulle parhaiten sopivan kuukausisumman annetuista vaihtoehdoista ja teet erämaksusopimuksen. Erämaksu on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma 100 - 3000 euroa.

Erämaksussa on kyse kertaluotosta, joka tarkoittaa sitä, että saat sen avulla lisää maksuaikaa yhdelle ostotapahtumalle, mutta et sitoudu pysyvään luottosuhteeseen. Luotto hoidetaan sovitun ajan kuluessa maksamalla vähintään sovittu summa kuukausittain. Tutustuthan luottoehtoihin huolellisesti ennen kuin hyväksyt sopimuksen.

Erämaksuun tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen tapahtuu ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.

Kun olet vahvistanut ostotapahtuman, saat kuukausittain laskun sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi, kunnes luotto on maksettu. Osoitteessa bill.collectorpayments.fi pääset tarkastelemaan maksusuunnitelmaasi ja tarvittaessa siirtämään maksujesi eräpäiviä. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3,50 € ja korko on 15 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 000 € esimerkkiluotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 24,54 %. Esimerkkiostoksen luotollinen kokonaissumma 12 kk maksuajalla on siis 1027,07 €.

Tietosuojatiedot

Käsittelemme ja tallennamme henkilötietojasi maksutapaa koskevan luottohakemuksen käsittelyyn, luottopäätöksen tekemiseen, asiakassuhteen hoitamiseen ja asiakaspalveluun. Tietojen rekisterinpitäjänä on Collector Payments Finland Oy Tarvitsemme henkilötietojasi, jotta voimme käsitellä hakemuksesi. Pyydettyjen tietojen antamatta jättäminen estää hakemuksen käsittelyn. 

Luottohakemuksen tasapuolisen, sujuvan ja luotettavan käsittelyn varmistamiseksi luottopäätöksemme perustuu henkilötietojesi automaattiseen käsittelyyn ja arviointiin. Sinulla on oikeus riitauttaa automaattisesti tehty luottopäätös ja pyytää hakemuksesi käsittelyä uudelleen manuaalisesti. Voit tehdä sen ottamalla yhteyttä Collectorin asiakaspalveluun, puh. 02 2700 327. 

Voit pyytää omat tietosi Collectorin asiakaspalvelusta tai tietosuojasivulta löytyvällä sähköisellä lomakkeella. Lisätietoja omien tietojen tarkistamisesta ja muista oikeuksistasi, henkilötietojen käsittelystä ja automaattisesta päätöksenteosta osoitteessa https://www.collector.fi/tietoa-collectorista/tietosuojasta/

Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyvissä asioissa

Laskun ja kertaluoton myöntää Collector Payments Finland Oy. Collectorin asiakaspalvelu auttaa sinua kaikkiin laskuun, kertaluottoon ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.

Verkkopalvelu: bill.collectorpayments.fi

Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin klo 9-17.

Palautusten ja peruutusten käsittely

Kun palautat ostoksesi Finnlandian antamien ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksestasi välittyy Collector Paymentsiin automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Jos palautat osan ostoksistasi, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Näin saat siis hoidettua luoton sovittua nopeammin.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi maksun palauttamiseksi sähköpostitse osoitteeseen rahanpalautus@collectorpayments.com  otsikolla Collector Payments Finland Oy/suorituksen palautus. 

Henkilötiedot ja luottopäätös

Finnlandia laskuun ja verkkoerämaksuun tarvittavaa luottopäätöstä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä Collector Payments Finland Oy varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietorekisteristä, onko sinulla maksuhäiriömerkintöjä. Saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa myös mahdollinen historiasi Collector Payments AB:n asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä tarkemmin sen perusteluista Collectorin asiakaspalvelusta. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu Finnlandian asiakastietorekisteriin.

Maksutapaa käyttäessäsi henkilöllisyytesi voidaan varmentaa pankkitunnuksillasi tupas-varmennepalvelun avulla. Varmennepalvelussa käytettävissäsi ovat pankeista Osuuspankki, Nordea, Sampo, Handelsbanken, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, S-pankki, LähiTapiola sekä Ålandsbanken. Asiointi on mahdollista myös mobiilivarmennetta käyttämällä.

Luottoehdot

Laskun ja kertaluoton myöntäjä sekä käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjä on Collector Payments Finland Oy, PL 79, 00101 Helsinki. Myönteisen luottopäätöksen jälkeen lasku tai kertaluotto siirtyy Collector Payments AB:lle, joka vastaa Collectorin kuluttajaluotoista ja rahoituksesta Pohjoismaissa. Lisätietoja, muun muassa vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät osoitteesta bill.collectorpayments.fi.

Voit tutustua laskun ja erämaksun yleisiin luottoehtoihin myymälässä ja tallentaa ne itsellesi oheisesta linkistä:
Yleiset luottoehdot

Katso myös: vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

 

NORDEA TUOHI ERÄMAKSU

Toteuta tulevaisuuden unelmasi jo tänään. Hyödyntämällä joustavan ja fiksun rahoitusratkaisun saavutat monia etuja - olipa elämäntilanteesi mikä tahansa.

Rahoituksen avulla saat ostoksillesi maksuaikaa. Sinun ei myöskään tarvitse maksaa käsirahaa etukäteen - maksat vasta, kun tuotteet ovat kotonasi ja elämä hymyilee.

Osta nyt, maksa ostoksesi takaisin TUOHELLA. Avatessasi uuden vuosimaksuttoman TUOHI MasterCard -luoton saat ensiostolle 40, 30, 20, 10 tai 6 kk maksuaikaa tasaerissä. TUOHEN muusta käytöstä maksat korot ja kulut sopimusehtojen mukaisesti.

TUOHI MasterCard on kansainvälinen maksuaika- ja luottokortti. TUOHEN todellinen vuosikorko laskettuna 1500 euron käytössä olevalle luotolle on 21,1%. Laskennassa on käytetty 3 kk:n euriborkorkoa (3/2014) ja siinä on huomioitu kuukausittainen tilinhoitomaksu. TUOHI on jatkuva luotto, se on voimassa toistaiseksi, ja sen myöntää Nordea Rahoitus Suomi Oy, Aleksis Kiven katu 9, Helsinki. Luottoraja on 1000 - 10000 euroa, korko on 3 kuukauden euriborkorko + 12 % ja tilinhoitomaksu on 5 euroa kuukaudessa, ei vuosimaksua.

 

*Avatessasi myymälässä 1.6.-31.12.2021 uuden vuosimaksuttoman TUOHI Mastercard -luoton, saat yli 680 euron ensiostolle 40 kk korotonta ja kulutonta maksuaikaa tasaerissä. TUOHEN muusta käytöstä maksat korot ja kulut sopimusehtojen mukaisesti. TUOHI Mastercard on
kansainvälinen maksuaika- ja luottokortti. Todellinen vuosikorko 1500 euron käytössä olevalle luotolle on 20,4 %, kun nimelliskorko on 3 kuukauden euribor (06/2018) + 12 % ja siinä on huomioitu kuukausittainen 5 euron tilinhoitomaksu. TUOHI on toistaiseksi voimassa
oleva jatkuva luotto, luottoraja 1 000 – 10 000 euroa. Luoton myöntää Nordea Rahoitus Suomi Oy, Aleksis Kiven katu 9, Helsinki.


 

TOIMITUSTAVAT - NÄIN HELPOLLA PÄÄSET

Finnlandia.fi -verkkokaupasta saat helposti ja vaivattomasti kalusteiden kotiinkuljetukset, käyttökuntoonlaiton, kasauspalvelut sekä vanhojen kalusteiden poisviennin. Kuljetuspalvelulla varmistat helposti, että saat huonekalut kotiisi ehjänä sinulle sopivana ajankohtana ja halutessasi saat myös helposti vanhat kalusteet pois.

 

KULJETAMME KOTIISI

Kotijakelumme toimittaa kalusteet suoraan kotiisi ympäri Suomen. Kuljetusmaksu on toimituskohtainen, eikä tuotteiden määrällä ole vaikutusta kuljetushintaan. Kotiinkuljetusten hinta on alkaen 20 euroa. Saaristoalueilla kotijakeluissa on rajoituksia, mutta voit helposti varmistaa kotijakelun saatavuuden saaristoalueille myymälähenkilökunnaltamme. Kun tuotteesi on valmis toimitettavaksi, haemme sen keskusvarastolta ja toimitamme sinulle sovittuna ajankohtana. Ilmainen kuljetus kampanja koskee yli 100€ kuljetuksia kaupunkialueilla. 

 

KASAUSPALVELU

Mikäli haluat, että osina toimittava tuote kasataan sinulle käyttövalmiiksi, tarjoamme myös tuotteiden kasauspalvelut osina toimitettavien tuotteiden kasaamiseen. Palvelun hinta on 50e / alkava työtunti. Lisätietoa kasauspalveluistamme saat paikallisesta myymälästämme. 

Suuntaa antavasti esimerkiksi kuuden hengen ruokaryhmän kasaus n. 100 e, vaatekomero n. 150 e tai sohvan moduulipalojen ja jalkojen kiinnitys n. 100e. Tarkan tilauskohtaisen kasaushinnan saat Finnlandia-myymälästäsi tai verkkokaupan osalta numerosta 020 1211 880.

 

KOKOAMME KÄYTTÖVALMIIKSI

Kotiinkuljetuksen yhteydessä tarjoamme lisäpalveluna myös nopean käyttökuntoon laiton, jolloin kuljetusliikkeen edustaja purkaa tuotteen paketista, esimerkiksi kiinnittää kierrettävät sohvan tai sängyn jalat ja vie roskat pois. (max. 15 min) Näin saat uudet kalusteet heti käyttövalmiiksi. Kalusteiden käyttökuntoon laiton hinta on 45 euroa. 

Mikäli tuotteen kasaaminen vaatii työkaluja ja tuote toimitetaan osina, tarjoamme kasauspalvelua kaikista myymälöistämme. Ks. kasauspalvelun tiedot yllä.

Katso myymälätiedot.

 

HELPOSTI EROON VANHOISTA HUONEKALUISTA

Mikäli vanhoille huonekaluillesi ei ole löytynyt uutta kotia, kuljetuspalvelumme vie kätevästi ja ympäristöä kunnioittaen vanhat kalusteesi kierrätykseen energiaksi ja uusiomateriaaliksi. Kuljetuspalveluidemme kierrätyspalvelut ovat jätelain ja alueellisten jätehuoltomääräysten mukaisia. Vanhojen kalusteiden kierrätyksen hinta on 35 euroa, joka sisältää ostosta vastaavan kalusteen kierrättämisen.

KULJETUS MATKAHUOLLON NOUTOPISTEESEEN

 Bussipaketti (Matkahuolto)

 Lähellä-paketti (Matkahuolto)

 

KULJETUS KOTIIN (Posti)

Kotipaketti

Kierrätyspalvelua ei ole saatavilla Kotipaketti muotoiseen toimitukseen. 

Huom.! Kaupan peruutus- ja palautustilanteissa asiakkaan tulee palauttaa kotipakettina toimitetut tuotteet lähimpään Finnlandia myymälään tai Postin täyden palvelun toimipisteeseen.

Kotijakelu

Posti Kotijakelu + vanhat pois

Vanhojen tuotteiden kierrätyksessä noudatetaan tuote-tuotteesta -periaatetta. Eli kaikki vastaavat tuotteet, jotka olet tilannut kotijakeluna, voidaan palauttaa kierrätykseen yhdellä kierrätysmaksulla. Taajama-alueella, jossa yhden miehen jakelu, asiakas auttaa kierrätystuotteiden autoon kannossa.

 

TOIMITUSHINNAN MÄÄRÄYTYMINEN 

Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan joko suoraan kotiin tai noutamalla itse myymälistämme. Myymälässä tehdyissä kaupoissa myös myToimituksen hinta määräytyy asiakkaan postinumeron mukaan. Toimitamme tuotteet kaikkialle Manner-Suomeen. Mikäli toimitus ei ole postinumeroalueellesi mahdollista, ota yhteys asiakaspalveluun.

 

TOIMITUSAIKA

Tilaustuotteiden toimitusaika vahvistuu tilausvahvistuksessa. Kuljetusliike sopii kanssasi tarkemman toimituspäivän ja -ajan.

 

TAVARAN VASTAANOTTAMINEN

Toimitusta vastaanotettaessa asiakkaan tulee tarkistaa, ettei lähetys ole vaurioitunut ja että pakkausten määrä täsmää lähetteen kanssa. Pakkausvaurioista tai puutteista tulee kirjoittaa varauma kuljetusyhtiön rahtikirjaan. Rikkoutuneista tai puutteellisista lähetyksistä tulee ilmoittaa välittömästi asiakaspalveluun. Ilmoitus on tehtävä 7 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Asiakaspalvelu sopii puutteellisten tai virheellisten tuotteiden korvaamisesta tapauskohtaisesti.

Kotiinkuljetuksen lopullinen hinta määräytyy paketin koon sekä asiakkaan postinumeron perusteella. Lopullisen kuljetushinnan näet ostoskorissa kohdassa "toimitustapa".

Tilaus käsitellään seuraavana päivänä tilauksesta. Käsittelyn jälkeen asiakas saa sähköpostiinsa tilausvahvistusviestin. Tilaustuotteiden toimitusaika vahvistuu tilausvahvistuksessa. Mikäli toimitus viivästyy, tilausvahvistuksessa ilmoitetaan arvioitu toimitusaika. Kuljetusliike sopii asiakkaan kanssa tarkemman toimituspäivän ja – ajan.

 

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

MITEN VOIN VAIHTAA TAI PALAUTTAA TUOTTEEN?

Asiakkaalla on oikeus palauttaa verkkokaupasta ostamansa tuotteet 14 päivän kuluessa vastaanottohetkestä. Tuotteen tulee olla käyttämätön, virheetön ja pakattu alkuperäispakkaukseen. Myyntipakkauksen tulee olla ehjä ja sisältää kaikki pakkaukseen kuuluvat osat, dokumentit ja pakkausmateriaalit.

Mikäli palautettava tuote on vaurioitunut tai sen arvo on oleellisesti alentunut, Finnlandia varaa oikeuden periä asiakkaalta arvonalentumisesta aiheutuneet tapauskohtaiset kulut. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista kustannuksista.

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti: Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi tyynyt, peitot ja petauspatjat.

Palautuksiin liittyvissä asioissa pyydämme olemaan yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostilla:

Sähköposti: asiakaspalvelu@finnlandia.com


 

REKLAMAATIOT

MITEN VOIN TEHDÄ REKLAMAATION?

Mikäli tuote on toimitettu viallisena tai siihen on tullut käytössä takuun alainen vika, pyydämme käsittelyä nopeuttaaksemme käyttämään yhteydenottolomaketta jotta asia saadaan ratkaistua mahdollisimman nopeasti.Nopean käsittelyn takaamiseksi pyydämme liittämään mukaan kuvat vaurioista sekä kuljetusvaurioissa myös kuvan rahtikirjasta.

Kun olemme vastaanottaneet reklamaatiosi, asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä niin pian, kuin mahdollista. Asiakaspalvelumme sopii kanssasi tapauskohtaisesti järkevimmän hyvitystavan ja ratkaisun. Monissa tapauksissa myös vian korjaaminen on paitsi ekologisin, myös vaivattomin vaihtoehto.

Huomioithan, että reklamaatio tarkoittaa toimituksessa vahingoittunutta tuotetta tai valmistusvirhettä, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen ja pitkän käyttöiän mukanaan tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä mahdollisimman pian virheen ilmenemisen jälkeen. Erityisesti kuljetusreklamaatiot pitää reklamoida 7 vuorokauden kuluessa kuljetusyhtiölle. Postin tapauksessa voit tehdä kuljetusreklamaation tästä.

Jos sinulla on kysyttävää reklamaatioon tai vialliseen tuotteeseen liittyen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@finnlandia.com


RAHANPALAUTUKSET VERKKOKAUPPAOSTOKSISTA
 

VERKKOPANKKI

Hyvitys suoritetaan asiakkaalle pankin kautta ja tätä varten tarvitsemme asiakkaalta tilinumeron.

 

LUOTTOKORTTI

Hyvitys tehdään asiakkaalle Netsin (ent. Luottokunta) kautta. Hyvitys näkyy asiakkaalla yhtenä korttitapahtumana.

 

FINNLANDIA LASKU JA ERÄMAKSU

Hyvitys suoritetaan asiakkaalle Collectorin tuottaman lasku- ja erämaksupalvelun kautta. Luoton avoin saldo hyvittyy automaattisesti. Mikäli kyseeseen tulee jo maksetun suorituksen palautus, sinun tulee toimittaa henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Collectorin asiakaspalveluun:

rahanpalautus@collectorpayments.com otsikolla suorituksen palautus.

 

RIIDANRATKAISU

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

OTA YHTEYTTÄ

Lisätietoja tuotteista tai vastauksia kysymyksiisi saat laittamalla meille sähköpostia asiakaspalvelu@finnlandia.com tai soittamalla.

Myös myymälämme auttavat sinua mielellään.

Tervetuloa laadukkaille ostoksille!

 

Näitä toimitusehtoja sovelletaan Finnlandian ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Finnlandia pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassaolevia ja hyväksyttyjä toimitusehtoja, jotka ilmenevät Finnlandia.fi -verkkokaupan toimitusehdot-sivulla.

Finnlandia ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure -esteistä. Tällaisina esteinä pidetään ennalta-arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin Finnlandia ei ole toiminnallaan voinut vaikuttaa ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. Finnlandia on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ensi tilassa tällaisista esteistä.
 

 

TAKAISIN YLÖS