Tilaa kätevästi kotisohvalta! Soita puhelinmyyntiimme: 0201 211222

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

MITEN VOIN VAIHTAA TAI PALAUTTAA TUOTTEEN?

Asiakkaalla on oikeus palauttaa verkkokaupasta ostamansa tuotteet 14 päivän kuluessa vastaanottohetkestä. Tuotteen tulee olla käyttämätön, virheetön ja pakattu alkuperäispakkaukseen. Myyntipakkauksen tulee olla ehjä ja sisältää kaikki pakkaukseen kuuluvat osat, dokumentit ja pakkausmateriaalit.

Mikäli palautettava tuote on vaurioitunut tai sen arvo on oleellisesti alentunut, Finnlandia varaa oikeuden periä asiakkaalta arvonalentumisesta aiheutuneet tapauskohtaiset kulut. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista kustannuksista.

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti: Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi tyynyt, peitot ja petauspatjat.

Palautuksiin liittyvissä asioissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme:

Kaikissa reklamaatioihin liittyvissä asioissa pyydämme käsittelyä nopeuttaaksemme käyttämään yhteydenottolomaketta. Jotta asia saadaan ratkaistua mahdollisimman nopeasti, pyydämme liittämään mukaan ratkaisuehdotuksen sekä kuvat vaurioista sekä kuljetusvaurioissa myös kuvan rahtikirjasta. 


RAHANPALAUTUKSET VERKKOKAUPPAOSTOKSISTA
 
1. Verkkopankki

Hyvitys suoritetaan asiakkaalle pankin kautta ja tätä varten tarvitsemme asiakkaalta tilinumeron.

2. Luottokortti

Hyvitys tehdään asiakkaalle Netsin (ent. Luottokunta) kautta. Hyvitys näkyy asiakkaalla yhtenä korttitapahtumana.

3. Finnlandia lasku ja osamaksu

Kun palautat ostoksesi Finnlandian antamien ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksestasi välittyy Collector Paymentsiin automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Jos palautat osan ostoksistasi, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Näin saat siis hoidettua luoton sovittua nopeammin.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi maksun palauttamiseksi sähköpostitse osoitteeseen rahanpalautus@collectorpayments.com  otsikolla Collector Payments Finland Oy/suorituksen palautus. 

TAKAISIN YLÖS